צפה בהכל

קינוחים שווים ללא אפייה

כולם מכירים היטב את הרגע הזה בו עולה החשק למאכל מתוק. אם אתם חווים את החשק הזה, דעו שתוכלו להכין מגוון קינוחים שווים במיוחד בבית, מבלי לשלב אפייה בתנור כלל. פעמים רבות נעדיף להימנע מאפייה בתנור, בין אם בשל הרצון לחסוך בזמן ובין אם בשל הרצון לחסוך במאמץ. הנה מספר דוגמאות נפלאות לקינוחים פשוטים, קלים להכנה, שלא דורשים אפייה, אך טעימים בטירוף.

כדורי שוקולד

אי אפשר לדבר על קינוחים שאינם דורשים אפייה מבלי לדבר על כדורי השוקולד האהובים. כדורי שוקולד הם מאכל שכיף להכין לבד או עם הילדים וכל אחד יכול לקשט את הקינוח עם התוספות האהובות עליו. אחד מהיתרונות הגדולים ביותר של הקינוח הזה הוא שניתן בקלות להכין אותו גם בגרסה חלבית וגם בגרסת פרווה. פשוט החליפו את החמאה בשמן או מרגרינה ואת החלב במים או משקה צמחי. כאשר מדברים על קישוט הכדורים השמיים הם הגבול. למבוגרים תוכלו להכין כדורי שוקולד עם שברי אגוזים, שבבי קוקוס ואפילו אבקת קקאו איכותית. הילדים יוכלו ליהנות עד מאוד מכדורי שוקולד מסופר סוכריות צבעוניות או שבבי שוקולד

עוגת ביסקוויטים

עוד קינוח ישראלי במיוחד שלא דורש אפייה היא עוגת הביסקוויטים המפורסמת. עוגה זו היא הבחירה המושלמת אם אתם רוצים להכין קינוח מרשים במינימום מאמץ. קינוח זה דורש מספר מרכיבים פשוטים שמאוד יתכן שכבר יש לכם בבית, כמו גבינה לבנה, ביסקוויטים, חלב וסוכר. אם אתם רוצים לשדרג את העוגה אתם יכולים להוסיף ציפוי שוקולד מומס. אפשרות אחרת היא לשלב טעמים ייחודיים בקינוח, כמו עוגיות לוטוס במקום ביסקוויטים, פירות טריים או שבבי שוקולד לבן.

מוס שוקולד

תשכחו ממעדני שוקולד קנויים, מוס שוקולד שווה הרבה יותר ותהליך ההכנה שלו הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. הקינוח האישי והאוורירי הזה הוא הפינוק המושלם לשלוף מהמקרר כשעולה החשק למתוק. אמנם המתכון הקלאסי של מוס השוקולד דורש שימוש ביצים חיות, אך ניתן בהחלט לוותר על המרכיב הזה ועדיין ליהנות מתוצאה איכותית עם טעם נהדר. אם אתם רוצים להתפרע ממש תוכלו לעטר את המוס עם פירות טריים, שברי מרנג או קצפת פשוטה. זהו בסיס נהדר ליצירתיות והתאמה אישית.

בראוניז

לרוב כאשר מדברים על בראוניז מדובר בקינוח שוקולדי אפוי. אך האם ידעתם שניתן להכין בראוניז מושלמים גם ללא אפייה כלל? למעשה, ללא אפייה תקבלו מתכון הרבה יותר פשוט, אשר כולל פחות מצרכים. גם כאן, בדומה לכדורי השוקולד, ניתן בהחלט להתאים את המתכון כך שיהיה חלבי או פרווה, בהתאם למה שמתאים לכם. בנוסף, תוכלו לקשט ולהעשיר את המתכון עם שלל תוספות נהדרות. תוכלו למשל להוסיף אגוזים לבראוניז או שבבי שוקולד לבן. על גבי הבראוניז תוכלו להוסיף ציפוי שוקולד או ציפוי שבבי קוקוס. השמיים הם הגבול. 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button