צפה בהכל

קינוחים על בסיס קפה איכותי שחייבים להכיר

קפה הוא מזמן לא רק התוספת שתופסת את תשומת הלב ליד הקינוח, אלא חלק גדול מהדבר העיקרי. הצטרפו אלינו לכתבה זו וגלו מגוון קינוחים על בסיס קפה איכותי

אלפחורס בטעם קפה

הקינוח המפורסם שמגיע אלינו מדרום אמריקה אומנם החל עם ריבת חלב אך יש לו מגוון של מילויים שכדאי להכיר. אחד הטובים שבהם טמון בתוספת של קפה. ניתן להגיש  ליד הקפה במקום הביסקוויטים המסורתיים וליהנות משילוב מנצח בכל ביס

טירמיסו – קינוח הקפה הפופולרי ביותר 

טירמיסו נחשב לקינוח הקפה המפורסם בעולם, ולא לחינם. התוספת המרירה – מתוקה שלו הפכה לדרך האולטימטיבית לסיים כל ארוחה. אז אם טרם ניסיתם פולי קפה לוואצה בטעמים שונים אתם מוזמנים להוסיף אותם לקינוח הנפלא הזה. בקיצור: את הממתק הזה במנה האחרונה שאתם מגישים, אתם פשוט חייבים.

עוגיות קפה וחמאה

עוגיות קפה וחמאה הן קינוח נפלא נוסף שאתם חייבים להכיר ולאמץ. מדובר בעוגיות שמשלבות את שתי אהבות של רובינו וניתן להכין אותן במגוון של טעמים בעזרת שוט קטן של אספרסו, בצק פריך וחמאה מומסת. יותר מזה אנחנו לא צריכים.

מוס בטעם קפה

מוס השוקולד הפך מזמן לקינוח פופולרי מאוד אולם אם לא ניסיתם את הממתק הזה, אתם פשוט חייבים. מדובר על קינוח שמשלב את המרקם הייחודי של הקפה עם המרקם המפורסם של המוס, ליצירת חווית טעמים שכיף להכין וכיף לאכול.

בראוניז קפה לקינוח מושלם

אין דרך אחרת לומר זאת – אם לא אכלתם בראוניז בטעם קפה, כנראה שלא באמת אכלתם בראוניז טוב. הישירות של הקפה בראוניז הוא לא פחות מעוצר נשימה ומהווה קינוח שניתן לנשנש גם בלי קשר לארוחה. כך שמדובר בקינוח שאתם חייבים להכיר.

עוגיות שוקולד צ'יפס בטעם קפה 

תחשבו על עוגיות שוקולד מריר ותוסיפו טוויסט של קפה וקיבלת את הקינוח החדש שלכם. שימו לב שאפשר להגיע למגוון של טעמים בעזרת שימוש בפולי קפה לוואצה בטעמים שונים. התאימו את הפולים לטעם שאתם אוהבים ותיהנו מקינוח שלא תוכלו להפסיק לזלול.

עוגת קפה בחושה במרקם נפלא 

כל הדברים הטובים שבעוגה בחושה עם כל הטוב שבקפה שאתם אוהבים. הכירו את הפייבוריט הבא שלכם: עוגת קפה! חשוב לזכור שהסוד והקסם טמון במינונים, כדי לשלוט במרירות ובכמות הקופאין – כך שגם קטנים וגם גדולים יוכלו ליהנות.


לסיכום: ישנם מגוון של קינוחים על בסיס קפה שאתם חייבים להכיר ולאמץ. ניתן גם לעשות אדפטציות לקינוחים נוספים כאשר הקפה יחליף חלק מהקקאו שבמנה האחרונה. לכם רק נשאר ליהנות מהטעם.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button